Brezplačna dostava nad 50€.

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletne trgovine TIC VRHNIKA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

OPREDELITEV POJMOV

1. S spletno trgovino TIC VRHNIKA (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Zavod Ivana Cankarja za kulturo, šport in turizem Vrhnika, Tržaška cesta 9, 1360 Vrhnika, davčna številka SI: 63246147, matična številka: 2143526000, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali spletna trgovina TIC VRHNIKA).

2. Uporabnik je podjetje ali fizična oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

3. Z enkratnim vpisom v spletno trgovino TIC Vrhnika prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine TIC Vrhnika, z registracijo pa registriran uporabnik spletne trgovine TIC Vrhnika. Tako gost kot registriran uporabnik pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini TIC Vrhnika.

4. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, identifikacijsko številko podjetja)

2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev

4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

7. način plačila in dostave

8. časovno veljavnost ponudbe

9. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino TIC Vrhnika in kupcem je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina TIC Vrhnika kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino TIC Vrhnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

NAČINI PLAČILA

Načini plačila

spletna trgovina TIC Vrhnika omogoča naslednje načine plačila:

• z gotovino ob prevzemu

• s plačilno oziroma kreditno kartico

IZDAJA RAČUNA

Izdaja računa

spletna trgovina TIC Vrhnika po dostavi naročenih artiklov kupcu izstavi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

CENE

Vse cene na spletni strani trgovine TIC VRHNIKA so maloprodajne z vključenim DDV-jem.

REGISTRACIJA IN PRIJAVA

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Prijava v sistem omogoča upravljalcu spletnega mesta, da ustrezno identificira predhodno registriranega uporabnika in mu omogoča kasnejšo opravo nakupa brez ponovne registracije. Kot uporabniško ime se uporabi elektronski poštni naslov uporabnika, geslo ki si ga uporabnik izbere sam, pa lahko po uspešni prijavi na spletno mesto tudi kadarkoli spremeni.

Uporabnik spletne trgovine ima tudi možnost enkratnega vpisa v spletno trgovino TIC Vrhnika in s tem nakupuje kot gost spletne trgovine TIC Vrhnika.

Tako gost kot registriran uporabnik pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini TIC Vrhnika.

NAKUP

Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb odda naročilo. Spletna prodajalna samodejno pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije Uredi košarico. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Potrditev naročila

Naročilo na spletni trgovini TIC Vrhnika je potrjeno, ko kupec pri zaključevanju naročila potrdi oddano naročilo in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila.

Preklic naročila

Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:

• da po e-pošti posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila;

Zavrnitev naročila

Upravitelj spletne trgovine lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe

V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.

Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku štirinajst (14) dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. V kolikor podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je podjetje v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo uporabniku vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

KONČNE DOLOČBE

1. Mnenja in pritožbe uporabnikov

Uporabnik svoja mnenja, povpraševanja, komentarje, pritožbe in ugovore naslavlja na sedež družbe Zavoda Ivana Cankarja za Kulturo, šport in turizem Vrhnika, Tržaška cesta 9, 1360 Vrhnika ali na elektronski naslov: tic@zavod-cankar.si. Morebitne pritožbe upravljalec rešuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave.

2. Reševanje sporov

V kolikor morebitne spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni možno rešiti sporazumno z metodo reševanja pritožb, se spor reši pred pristojnim sodiščem. Podjetje ne priznava nobenega določenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Platforma za spletno reševanje sporov je dostopna v vseh uradnih jezikih EU in posreduje spore v zadevah, ki so bile vložene v njenem okviru, pooblaščenim organom za alternativno reševanje sporov, ki spoštujejo zavezujoče zahteve glede kakovosti, določene na ravni EU.

3. Podatki o upravitelju / upravljalcu

Upravitelj spletne trgovine TIC Vrhnika:

Zavod Ivana Cankarja za Kulturo, šport in turizem Vrhnika,

Tržaška cesta 9, 1360 Vrhnika, davčna številka SI: 63246147, matična številka: 2143526000.

Na Vrhniki, 27. 9. 202